AĞIZ & DİŞ ESTETİĞİ

Diş Kanal Tedavisi & Endodonti

Diş sağlığı ve estetiği alanında dünya çapında 20.000’den fazla kişinin tercih ettiği lider marka Elit Klinik, estetiğe sağlık odaklı yaklaşımı ve yenilikçi tedavi yöntemleri ile öne çıkar. Yürütülen son teknoloji kanal tedavisi işlemlerinde amaç; diş köklerinin sağlığına odaklanarak gülümsemenize sağlığı geri kazandırmaktır.

Elit Klinik Endodonti Cerrahisi alanında yürüttüğü kanal tedavisi ve apikal rezeksiyon işlemleri ile  diş kökünde oluşan kist, enfeksiyon, diş ağrısı, diş etlerinde sızı ve apse gibi diş sinirini sorunlarını kökünden çözmeyi amaçlamaktadır. Endodonti uzmanı tarafından gerçekleştirilen profesyonel kanal tedavisi işlemlerinde amaç, gülümsemenizi estetik ve fonksiyonel olarak iyileştirmektir.

image service - gallery 1
Elit Klinik Arrows Icon

Kanal Tedavisi (Endodontik Cerrahi) Nedir?

Endodontik cerrahi dişin iç yapısına odaklanarak diş sinirlerini tedavi eden diş sağlığı ve estetiği alanıdır. Minimal cerrahi müdahale içeren bu yöntem, diş fonksiyonunu iyileştirmeyi amaçlayarak konuşma, çiğneme ve estetik sorunların ortadan kaldırmayı amaçlar.

Endodonti Neye Bakar?

Endodontik cerrahi diş köklerinde oluşan hastalıkları tedavi eder. Diş apsesi, diş kökü iltihabı, damak kistleri ve diş enfeksiyonu, endodontik cerrahinin ilgilendiği tedavi  alanlardır.

Herkes Kanal Tedavisi Yaptırabilir Mi?

Genelde herkes kanal tedavisi yaptırabilir. Ancak, dişin durumu, iltihaplanma derecesi ve genel sağlık durumu gibi faktörler tedavinin uygulanabilirliğini etkiler. Endodonti uzmanı tarafından gerçekleştirilen kapsamlı ön muayene sonrasında kanal tedavisi için uygun olup olmayacağınızı belirlenecektir.

Diş Kanal Tedavisi Nasıl Yapılır?

1.
Kontrol

Elit Klinik’in endodonti uzmanı kanal tedavisi işleminden önce mevcut ağız ve diş eti hastalıklarını tedavi ederek sizi işleme hazırlar.

2.
Hızlı İşlem

Sterilize edilmiş son teknoloji ekipman ile diş kanalı temizlenir ve diş siniri çekilerek diş kökleriniz tedavi edilir.

3.
Sağlıklı Kökler

Sağlıklı kanal tedavisi işlemi, diş restorasyonunun tamamlandığı en kaliteli dolgu ve kaplamalarla sona erer.

4.

5.

6.

Elit Klinik Arrows Icon

Endodonti Randevu ve Endodonti Uzmanı

Kanal tedavisi, dişin iç kısmındaki pulp tabakasının iltihaplanması veya enfeksiyonu durumunda uygulanan bir tedavi yöntemidir. Bu durum genellikle şiddetli diş ağrısı, diş hassasiyeti veya diş etinde şişlik gibi belirtilerle ortaya çıkar.

Deneyimli uzmanlardan ağız ve diş sağlığı ekibimiz, yaptıracağınız tüm işlemlerde danışmanlık hizmeti sağlayarak işlemlerden önce genel ağız ve diş sağlığınıza odaklanır. Kanal tedavisinde kullanılan İsveç kalitesi malzemelerle gerçekleştirilen restorasyon işlemleri, dayanıklılık ve uzun ömür garantisiyle yalnızca 60 dakikada ağrı ve acı hissi olmadan tamamlanır.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
call
info@elitklinik.com.tr
location
Hamidiye Cendere Cad.
No:103-1, T4 Blok
34396 Kağıthane/
İstanbul

Kanal Tedavisi Sık Sorulan Sorular

Kanal Tedavisi Neden Yapılır?

Kanal tedavisi, dişin içindeki iltihaplı veya enfekte dokuları temizleyerek dişin doğal yapısını korumayı amaçlamaktadır. Tedavi, dişin kaybedilmesini önleyerek ağız sağlığını korumaya yardımcı olmaktadır.

Kanal Tedavisi Ne Kadar Sürer?

Elit Klinik kanal tedavisi işlemi yalnızca 1 saatte tamamlanmaktadır. Ağrısız ve acısız bir şekilde tamamlanan kanal tedavisi işlemleri için son teknoloji ekipman ve etkili anestezi teknik

Diş Kanal Tedavisi Fiyatları Nedir?

Kanal tedavisi fiyatları, tedavinin yapılacağı dişin konumu, tedavi gerekliliği, tedavide kullanılacak yöntem ve malzeme gibi faktörlere bağlı olarak değişiklik göstermektedir. Kanal tedavisi fiyatları Elit Klinik’te ulaşılabilir bir fiyatlandırma garantisiyle, kapsamlı ön muayene sonrasında belirlenmektedir.

Kanal Tedavisi Kalıcı Mıdır?

Kanal tedavisi, başarılı bir şekilde uygulandığında genellikle kalıcı bir çözümdür. Tedavi sonrasında dişin korunması için hastanın ağız ve diş hijyenine dikkat etmesi, periyodik olarak Elit Klinik’te diş kontrolüne gelmesi kanal tedavisinin ömrünü uzatan etkenlerdendir.

Kanal Tedavisi Zararlı Mıdır?

Kanal tedavisi, dişin iç yapısındaki iltihap veya hasarlı dokunun temizlenip dolgu malzemesi ile doldurularak dişin korunmasını amaçlayan bir tedavi yöntemidir. Uzman diş hekimleri tarafından uygulandığında genellikle güvenli ve oldukça etkili bir prosedürdür.

Kanal Tedavisi İçin Anestezi Gerekir Mi?

Elit Klinik, kanal tedavisi için yenilikçi Comfort-Inn anestezi tekniğini benimseyerek işlem sırasında ağrı ve rahatsızlık hissinin en aza indirgendiği konforlu bir klinik deneyimi sunmaktadır.